VIATGE D’ESTUDIS DE 4t ESO A ROMA: DIES 2 i 3

En el segon dia de viatge (11 de maig) hem visitat el Colosseu, el Fòrum Romà i el Palatí. Algunes alumnes han anat fent explicacions al llarg del recorregut amb els conceptes estudiats a la matèria de llatí. Ha hagut una estona per menjar i després ens hem retrobat a la Lupa Capitolina, on hem parlat de la llegenda de Ròmul i Rem. Hem seguit el recorregut per la Bocca de la Verità i el Circo Massimo. Hem gaudit d’un gelato i d’un dia preciós! I a la nit hem tingut karaoke al hostel!
En el tercer dia de viatge (12 de maig) hem estat pel centre de Roma i hem pogut visitar el Panteó per dins, per continuar per la Piazza Navona i posteriorment hem anat al Mercat del Campo dei Fiori on els alumnes han aprofitat per fer algunes compres. Després de dinar hem entrat a la Fontana di Trevi i hem tornat d’hora a l’hostal per carregar piles… Hem acabat el dia amb una sorpresa: visita al Colosseu de nit i un gelato per acomiadar l’última nit!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>