TUTORIA ENTRE IGUALS

Aquest curs escolar ha començat la tutoria entre iguals, en la qual els alumnes de 3r ESO fan de padrins dels alumnes de 1r ESO. Estem contents perquè hem conegut quin seria el nostre grup de padrins i ja hem fet una primera activitat. Un dia, a l’hora de tutoria, vam anar davant del CAP Anton Borja, i al camp de futbol vam descobrir quins alumnes de 3r formaven part del nostre grup. Els hi vam preguntar el nom, les aficions, la música preferida i altres coses que se’ns van acudir. Després de conèixer-nos vam poder jugar al futbol xinès, a la bomba, al pistoler… Va ser una bona experiència: aquell dia vam compartir moments interessants amb alumnes que abans no coneixíem.

Autors: David Rubio 1rB , Carlos Sánchez 1rE , Erika Miguel 1rB