TROBADA DOCENT DELS CENTRES STEAMCAT DEL VALLÈS OCCIDENTAL

El passat 25 d’octubre va tenir lloc, al Centre de Recursos Pedagògics de Rubí, la primera reunió d’aquest curs dels instituts i escoles del Vallès Occidental participants al programa d’Innovació STEAMcat. El programa d’innovació pedagògica STEAMcat consisteix en l’acompanyament dels centres mitjançant l’assessorament, la creació de la Comunitat STEAMcat, les formacions i els recursos. L’objectiu principal és la millora de la percepció social de la ciència, per provocar un increment de la selecció d’estudis post obligatoris STEM per un canvi positiu de l’autopercepció dels alumnes envers aquestes disciplines. L’Institut Torrent dels Alous participa en aquest programa des del curs 2021-2022, conjuntament amb 117 instituts de tota Catalunya. Les trobades amb experts i docents d’altres centres STEAMcat permet als docents intercanviar noves metodologies i experiències d’aula, avançant així en la implementació dels seus objectius pedagògics.