TREBALLEM ELS NOMBRES REALS!

Aquests dies els alumnes de 4t ESO han començat a treballar els nombres reals. Per tal de conèixer què és aquest conjunt numèric, s’han organitzat per petits grups col·laboratius per tal de construir coneixement entre iguals. Han treballat de forma competencial els diferents conjunts, utilitzant material manipulatiu i treballant la història de les matemàtiques en alguns dels grups. Viure el concepte matemàtic és molt més enriquidor i divertit per l’alumnat, ja que gràcies a això incorporen millor els conceptes dins de la seva xarxa de coneixements.