TEATRE EN FRANCÈS: LE CHEF

Amb l’objectiu de continuar apropant el nostre alumnat a la cultura teatral, els i les alumnes de l’optativa de Francès segona llengua estrangera de 4ESO van assistir a l’obra de teatre Le Chef al teatre de Sant Vicenç de Sabadell.

L’obra, completament en francès, és l’adaptació teatral de la pel·lícula El xef, la recepta de la felicitat (Comme un chef). Alguns alumnes van poder participar activament a la representació teatral.

Al final de l’espectacle l’alumnat va poder parlar amb l’actor i les actrius de l’obra sobre la seva carrera artística (cinema, sèries i teatre) i sobre els seus orígens.

Vam gaudir d’un matí diferent en francès!

Ana Colomina