SORTIDES CONEGUEM ITINERARIS NATURALS 1ESO

Durant els mesos d’abril i maig, l’alumnat de 1 ESO ha realitzat les sortides Coneguem itineraris naturals, organitzades per l’Ajuntament de Rubí. Aquestes sortides s’emmarquen dins de la programació de Biologia i Geologia d’aquest nivell.

Gràcies a en Falet, han pogut conèixer millor la diversitat biològica del Torrent i l’Estany dels Alous i aprofundir en el coneixement del nostre entorn natural, al mateix temps reforçar els valors mediambientals del territori. Tanmateix, conscienciar l’alumnat dels impactes ambientals que pateixen les zones humides per tal d’educar les actituds envers la conservació d’aquests espais naturals.