SORTIDA AL SERVEI DE MICROSCÒPIA DE LA UAB

Els alumnes de 1r Batxillerat científic han fet una visita al Servei de Microscòpia de la UAB. Allà han pogut manipular tant microscopis electrònics, de transmissió i rastreig, com un microscopi fotònic confocal. Es tracta d’una sortida planificada des del departament de ciències per tal que els alumnes puguin experimentar amb aparells reals (i no presents en els laboratoris ordinàris), i consolidar així els aprenentatges fets a l’aula. Al mateix temps, amb aquestes visites es pretén motivar-los i apropar-los al món universitari.

Autora: Teresa Pardo