SANT JORDI 2021

Dintre de la Setmana Cultural celebrada del 19 al 23 d’abril, el dia 23 d’abril el nostre centre va tenir una organització especial per celebrar el Sant Jordi. A l’ESO, les classes habituals es van substituir per tallers de diferents tipologies. De 1r a 3r d’ESO vam dedicar 3 hores al taller de “Contes a l’esprint”, un taller d’escriptura creativa en diferents passos que va engrescar l’alumnat. Per seguir desenvolupant la capacitat creativa i de concentració del nostre alumnat es van fer dos tallers més: un de llengua anglesa (poesia, anàlisi de cançons i Shamrock Wishes) i l’altre de visual i plàstica (punt de llibre, roses, polseres i flors). A 4t d’ESO es va fer un Bingo Matemàtic, i un taller de Google My Maps i creació d’un Audioconte per a la gent gran dins del projecte Avancem. El dia va acabar amb les votacions de la final del I Gran Slam Poètic del centre on l’Allison R. de 3r d’ESO i el David A. de 4t d’ESO es van batre en un duel lingüístic apassionant que va donar com a guanyadora l’Allison per votació de l’alumnat. Tot seguit es va fer el lliurament dels premis literaris i de fotografia matemàtica i es va presentar un vídeo on el professorat felicitava el Sant Jordi i animava a mantenir l’hàbit lector.