RÀDIO TORRENT

El dia 27 d’octubre vam començar les primeres proves de gravació al nou estudi de ràdio que estrenem al centre. L’alumnat que ha participat són els nois i noies de la matèria de comunicació audiovisual de 1r de batxillerat. Aquesta dotació ha estat possible gràcies a la subvenció de l’AFA (antiga AMPA). El projecte de ràdio porta gestant-se des del curs passat quan vam començar a fer tot el disseny tècnic de l’espai i alguns professors ja el van començar a fer servir de forma pilot. Avui, però podem dir que ja és una realitat. Serà un recurs clau per millorar la comunicació oral del nostre alumnat, per a la implementació de diferents projectes al centre dins del marc del nostre projecte plurilingüe, així com una eina per la inclusió social i èxit educatiu de tot l’alumnat. Farem també col·laboracions amb Ràdio Rubí. Us mostrem el primer pòdcast gravat! És una tertúlia sobre el tema de la vaga del mateix dia 27 d’octubre sobre joves i salut mental. Des d’aquí volem agrair a la Laia Parral, coordinadora del projecte de ràdio, la seva dedicació.

Anna Malonda, Coord. Pedagògica