PROJECTE ETWINNING: SEGONA VIDEOCONFERÈNCIA

El passat dia 19 de desembre, just abans de marxar de vacances, el grup de 3r d’ESO de l’optativa d’alemany va realitzar la segona videoconferència amb el Städtisches Gymnasium de la ciutat d’Erwitte a Alemanya dins del projecte internacional eTwinning. La temàtica de la videoconferència en aquesta ocasió va ser “Gesundes Frühstück / Desayuno saludable”. Per part de cada centre l’alumnat va preparar un esmorzar saludable i es van explicar els uns als altres en alemany i en castellà què havien portat. Aprofitant les dates tan especials en què estàvem, vam acomiadar la sessió cantant tots plegats les nadales “Oh Tannenbaum” y Feliz Navidad. Els dos centres ja estem preparant la propera videoconferència en què es preveu fer un quiz de geografia i la presentació de les nostres regions. Per altra banda, durant les vacances de Nadal, els dos professors organitzadors del projecte, Anna Malonda i Kai Hoffman van tenir ocasió de trobar-se a Alemanya. L’Anna Malonda va fer arribar al professor alemany les cartes de presentació dels alumnes de Rubí en alemany i ara els companys europeus ens escriuran a nosaltres per tal de fer parelles de treball col·laboratiu. Fins la propera!

Anna Malonda, professora d’alemany