PRIMERA SORTIDA TUTORIA ENTRE IGUALS 1r I 3r D’ESO

A 1r i 3r d’ESO ja hem començat el projecte Tutoria entre iguals!

En aquest projecte treballem que l’alumnat de 3r s’apropi als companys i companyes de 1r, de manera que cada un/a fa de padrí/padrina d’un/a company/a de 1r, i comparteixen diferents activitats al llarg del curs.

Després d’haver dedicat sessions de tutoria a presentar i explicar el projecte a tot l’alumnat, el passat divendres 20 de gener va arribar el dia que es van conèixer!

Vam passar un matí fent activitats de coneixença i convivència fora del centre, en el que l’alumnat de 1r i 3r es va poder conèixer i ho vam passar molt bé!