PRIMER DE BATXILLERAT AL REVIR

Els alumnes de física de primer de Batxillerat han fet una pràctica a la Universitat Autònoma dins del projecte REVIR (Realitat – Virtualitat). Aquest projecte és una iniciativa educativa creada pel Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica de la UAB (CRECIM) i la Fundació Bancària La Caixa. A la pràctica que han fet els alumnes havien de respondre, mitjançant un muntatge experimental i sensors de moviment, la següent pregunta: de què depèn que la distància mínima de seguretat entre dos vehicles sigui més o menys gran?

Autors: Natal Kanaan i Daniel Vargas