PREMI EN EL CONCURS D’HISTÒRIES FÒSSILS ORGANITZAT PER L’INSTITUT CATALÀ DE PALEONTOLOGIA

Un any més, els alumnes de 1r ESO de l’Institut Torrent dels Alous han participat en el concurs històries fòssils que organitza l’Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont. En aquest concurs es presenten contes en català amb temàtica sobre els fòssils. Els contes formen part d’un projecte transversal organitzat pels departaments de català i ciències de 1r ESO.

Aquest curs ha resultat 2n finalista d’una de les categories l’alumne de 1r ESO Zidane Rodríguez. Han assistit a l’entrega de premis l’alumne acompanyat de la seva família, la professora de català, Salut Renom, i la directora, Teresa Pardo. Estem molt orgullosos d’aquest reconeixement i donem l’enhorabona al Zidane per la bona feina.