MÚSICA PER UN MÓN MILLOR

Aquest trimestre l’alumnat de 2n ESO, dins la matèria de Música, ha realitzat el projecte :”Música per un món millor”. A partir de la pregunta: pot la música ajudar a fer un món millor?, treballant en petits grups, els alumnes han buscat en quines ocasions ha estat així. Després han hagut de fer la seva proposta, veure de quina manera, des de l’aula de música i amb la música, podien col·laborar a construir un món millor. Les propostes van ser moltes, però finalment es va escollir fer una llista de cançons pels canvis de classe.
El departament de música va convidar també a tot el professorat a participar en aquest llistat.
Així, s’ha elaborat un llistat amb cançons que, segons el nostre parer, ajuden a fer del nostre planeta un lloc millor, més unit i més empàtic, començant pel nostre institut. S’han escollit cançons que per la seva lletra, o pel moment i les circumstàncies, són un reflex de la nostra humanitat, cançons que ens animen a ser una mica més optimistes, pacifistes, lluitadors per les igualtats o rebels davant les injustícies.
Perquè la conclusió va ser que sí, que amb música, el món és una mica millor.

Autora: Mireia Feliu