INTERCANVI AMB ALEMANYA: DIA 3 A L’INSTITUT

Avui la jornada ha transcorregut al centre. L’alumnat d’Alemanya ha viscut una jornada escolar amb els seus companys i companyes de l’institut. Tot el grup amb les seves professores han sigut rebuts per la directora que els ha traslladat un afectuós missatge de benvinguda, han anat a diferents classes de 1r de batxillerat i també han ajudat en una classe d’alemany als companys de 3r d’ESO. En la sessió d’avui tocava representar un diàleg anant de compres a la botiga de roba i ens han estat fent de models nadius. Els nostres alumnes també els han fet un recorregut per les instal·lacions del centre. Tant els nostres alumnes com el d’Alemanya han aprofitat per analitzar les semblances i diferències entre els dos sistemes escolars i com són els dos instituts. A la tarda els alumnes tenen programa lliure amb els companys i les famílies. Demà tornaran d’excursió a Barcelona.