INTERCANVI AMB ALEMANYA. DIA 1

Un grup de 10 alumnes de 1r de batxillerat i 2 professores han sortit aquest matí cap a Düsseldorf i amb destinació a final a la ciutat alemanya de Hagen a l’estat de Nord-Rhein Westfalen per gaudir d’un intercanvi cultural amb l’alumnat de l’institut Fichte-Gymnasium. Dins del seu programa d’activitats, aniran dos dies a classe amb els seus corresponsals alemanys i dos dies de visites a Dortmund i Colònia. Els alumnes s’allotjaran en famílies fins el proper divendres. L’avió ha aterrat al migdia segons l’horari previst. Aquesta tarda els han preparat una jornada de convivència al Bowling de Hagen. És la primera vegada que el nostre institut organitza un intercanvi internacional. Esperem que gaudeixin de l’experiència!