INTERCANVI AMB ALEMANYA 2024: DIA 1

El grup de l’intercanvi d’aquest curs, 11 alumnes de 1r de Batxillerat i dues professores, s’ha hagut d’aixecar ben d’hora per tal d’agafar amb temps el vol cap Düsseldorf a les 6:25h. Després d’algunes turbulències i 2 hores clavades de vol hem arribat a l’aeroport d’on hem agafat el Sky Train i dos trens més fins arribar a la ciutat de Hagen on ens esperaven les famílies del Fichte Gymnasium per donar-nos la més afectuosa benvinguda. Tot seguit l’alumnat ha anat a dinar i instal·lar-se a les cases amb les famílies. Per la tarda, hem tingut sessió de grup al bowling de Hagen on hem aprofitat per conèixer-nos millor, tant alumnes com professors. El temps de moment ens acompanya, no fa gaire fred i no plou! Continuarem informant demà amb la crònica de la nostra visita a la ciutat de Münster. Bis Morgen!