GUANYADORS DEL CONCURS DE LA CLASSE MÉS MACA

Des de la comissió d’escola verda de l’institut s’ha estat valorant l’estat de les classes dels 28 grups de tutoria durant el darrer trimestre de curs conjuntament amb el personal de neteja. S’han tingut en consideració criteris com la presència de brossa a terra i la neteja de les taules.

Les tutories més netes del centre, per categories són: 2n ESO B de la categoria de 1r i 2n d’ESO, 3r d’ESO A de la categoria de 3r i 4t d’ESO i, finalment 1r de batxillerat científic-humanístic de la categoria de batxillerats.

Als 3 grups guanyadors se’ls ha fet lliurament d’un diploma i han rebut un petit premi econòmic subvencionat per l’AMPA que revertirà en la seva classe o servirà per convidar a l’alumnat a un esmorzar saludable. Enhorabona!