GRAN PARTICIPACIÓ AL CROS ESCOLAR

El nostre centre va tenir una exitosa participació en el Cros Escolar de la ciutat de Rubí celebrat el passat diumenge 31 de març. Vam guanyar el primer premi d’instituts en la categoria infantil masculina, gràcies a la classificació dels alumnes Biel Aguilera (primer classificat), que va pujar al podi a recollir el seu trofeu, d’Àlex Grandes (quart) i d’Adrián Valsera (desè). Pel que fa a la categoria femenina, dues alumnes van quedar entre les 10 primeres classificades: Jana Vergara (cinquena) i Ada Domènech (novena). En categoria cadet masculina Hans Pichardo va quedar quart i Patrick Valera sisè. També vam tenir representació en la categoria Open, amb un representant de l’AMPA a la categoria femenina i un a la masculina i on va destacar la quarta posició d’Anna Giner. Des d’aquí volem agrair l’esforç a tots els participants, així com els ànims i suport de la professora d’educació física i de la nostra directora.