GRÀCIES JOSEP AMARO!

Divendres 28 de febrer vam tenir el plaer de poder acompanyar el nostre estimat professor i company Josep Amaro a l’acte de reconeixement dels professionals jubilats i jubilades del curs 2018-19, que va tenir lloc a l’auditori de Terrassa, i que va ser organitzat pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

L’acte es va iniciar amb una actuació per part dels alumnes de 6è de l’Escola França de Terrassa, i va finalitzar amb la interpretació del baríton Pau Camero, alumne del CFGS del Conservatori de música de Terrassa.

Després de diferents parlaments en honor als mestres, professors i professionals de l’educació, se’ls va lliurar a tots els jubilats i jubilades assistents una litografia numerada realitzada pel CEE Xalest de Sabadell en reconeixement a les trajectòries professionals en l’àmbit de l’educació.

Volem aprofitar l’ocasió per agrair novament al nostre company la tasca desenvolupada en el nostre centre, i per desitjar-li una molt bona jubilació.

Gràcies Josep!

Autora: Elisenda Sendra