EXAMEN OFICIAL DELF DE LLENGUA FRANCESA

A finals d’abril els nostres alumnes de l’optativa de Francès van realitzar les proves escrites de l’examen oficial per l’acreditació del coneixement de la llengua francesa (DELF)  que van tenir lloc a l’Institut Angeleta Ferrer de Sant Cugat. La segona part, la prova oral, es va realitzar durant el matí del passat divendres 5 de maig, com ja és habitual, al nostre centre.

El nostre institut ha presentat un total de 30 nois i noies de 3r i 4t d’ESO, 10 opten al B1 i 20 a l’A2. Porten entre 3 i 4 cursos preparant-se de valent amb la seva professora Ana Colomina. Aquesta és la vuitena vegada que presentem alumnat per al A2 i la sisena per al B1. Segur que l’esforç ha valgut la pena.

Esperem que els resultats siguin tan satisfactoris com els cursos anteriors.

Anna Malonda