ESTRENEM UN NOU ESPAI A LA NOSTRA BIBLIOTECA

Dilluns passat vam estrenar un nou racó a la nostra biblioteca. Es tracta d’un espai on poder gaudir d’una lectura relaxada durant les estones de l’esbarjo. Esperem que els alumnes gaudeixin d’aquesta zona i li treguin molt profit.

A part del nou racó, la biblioteca va augmentant el seu fons bibliogràfic, gràcies en gran part a la dotació econòmica per comprar llibres nous que l’AMPA ens ha proporcionat. Des d’aquí el nostre més profund agraïment! Totes aquestes novetats no tenen una altra finalitat que fer uns espais més agradables, i dotar la biblioteca de novetats bibliogràfiques que motivin els alumnes en el plaer de la lectura.

Autora: Ester Hernández