ELS ALUMNES DE BIOLOGIA FAN RECERCA CIENTÍFICA

Aquest dijous 16 de novembre els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat de Biologia han realitzat pràctiques al Parc Científic de Barcelona, centre de referència europea d’investigació científica que engloba entitats públiques i privades de recerca.

Les pràctiques han consistit en la transformació de bacteris per obtenir una proteïna humana, Mylip, de gran interès per a la investigació de laterosclerosi. Així, els alumnes han pogut fer de científics, manipulant material de laboratori en un centre de recerca real.

Amb aquestes pràctiques es vol, per una banda, apropar el món universitari i de la recerca a l’alumnat de batxillerat, i, per altra, aprofitar els mitjans que ens ofereixen entitats com aquestes i que en un laboratori convencional d’institut serien impossibles de tenir.

Els alumnes han sortit molt contents per haver pogut gaudir d’una activitat pràctica diferent i engrescadora.