ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2023

El passat 22 de novembre van tenir lloc al centre les eleccions per constituir el Consell Escolar. Es renovava el sector de pares/mares/tutors/es legals i el sector de professorat. Del primer sector ha estat escollida l’Anna mare d’un alumne de 2n ESO, i del sector de professorat han estat escollits l’Adrià i l’Ángel professors d’Educació Física i Llengua Castellana respectivament.

En breu constituirem el nou Consell Escolar, tal com indica la normativa.

Agrair la participació de tots i totes en aquestes eleccions, començant pels candidats, també pels components de les meses electorals i finalment per tothom que va venir a votar.