EL CONSELLER D’ENSENYAMENT VISITA L’INSTITUT

El divendres 26 d’octubre, el conseller d’ensenyament, el Sr. Josep Bargalló, va visitar l’institut del Torrent dels Alous. La comitiva del conseller, acompanyada per l’alcaldessa de Rubí i la regidora d’ensenyament, va ser rebuda per la directora del centre, l’Anna Malonda, i per l’equip directiu, a qui també va acompanyar la presidenta de l’AMPA, Lídia Martín. El conseller va veure les noves instal·lacions, i va entrar a algunes aules per conèixer de primera mà el treball de professorat i alumnat. També va escoltar amb satisfacció l’exposició del projecte educatiu del centre per part de l’Anna Malonda, la qual, a més a més, li va fer saber les dotacions de mobiliari que encara ens manquen.