DIPLOMA OFICIAL DE LLENGUA FRANCESA (DELF)

La darrera setmana del mes d’abril es van realitzar a Sant Cugat els exàmens oficials del DELF de llengua francesa. Del nostre centre es van presentar un total de 17 alumnes al nivell A2 i 10 al nivell B1. El nostre és l’institut de Rubí que més alumnes presenta a aquestes proves. És per això que el dia 6 de maig van tenir lloc al nostre centre les proves orals del DELF per a tot l’alumnat de Rubí. Els desitgem molta sort a tots i totes!

Per altra banda, el dimecres 11 de maig ha tingut lloc l’acte de lliurament dels diplomes DELF de llengua francesa del curs passat. Un total de 39 alumnes van obtenir el certificat que acredita el seu nivell de llengua francesa: 7 alumnes del nivell B1 i 32 alumnes del nivell A2, amb un 100% d’aprovats.

Des d’aquí volem felicitar els i les nostres alumnes pel seu esforç i animar-los a continuar amb l’aprenentatge de la llengua francesa. Félicitations!!!