CONCURS DE LECTURA EN VEU ALTA

El dimecres 13 de març es va celebrar el XVè Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta de Literatura Infantil i Juvenil. Com cada any es reuneixen escoles i instituts de Rubí i d’altres llocs del Vallès Occidental per mostrar les seves destreses en lectura oral. Es convocava la primera fase del concurs, els quarts de final i, encara que no vam superar la selecció d’aquesta convocatòria, vam participar amb il·lusió i molt engrescats. No faltaven el nervis, per suposat! Però com que cada moment és únic, vam aprofitar per gaudir i viure el moment intensament. Els alumnes i les alumnes participants estaven molt emocionats i valoraven molt positivament l’experiència. Des d’aquest espai, aprofitem per agrair-los la seva participació. El gaudi i el gust per la lectura és un dels puntals de la nostra tasca com a docents. I és per això que esperem poder continuar representant en certàmens futurs el nostre institut. Força Torrent!!

Autora: Encarna Carrillo