COLLIOURE, UNE JOURNÉE SPLENDIDE!

El passat dimarts 9 de maig els alumnes de l’optativa de Francès de 2ESO van visitar la vil·la costanera de Collioure. Van sortir aproximadament a les 7h15 de Rubí i van arribar al bonic poble al voltant de les 9h45. En arribar es van dirigir al cementiri per visitar la tomba del poeta Antonio Machado i retre-li homenatge amb una lectura de poemes musicada. Un cop acabat l’acte, van tornar cap a la platja. Allà van rebre les indicacions de la professora i van començar el joc de pistes. Els alumnes van haver d’identificar els quadres i pintors fauvistes que estan repartits i penjats per les façanes de tot el poble seguint un itinerari per geolocalització. També van haver de completar un qüestionari preguntant a la gent que trobaven pel carrer posant en pràctica els seus coneixements de llengua francesa. Un cop acabada l’activitat, els alumnes van tornar a la platja i van gaudir de dues hores lliures per relaxar-se mirant el mar i dinar.

A les 14h30 van començar la visita guiada del Château Royal en català rossellonès. Va ser molt interessant.

Al final de la visita encara els va quedar una hora i mitja de temps lliure per poder comprar une crêpe au chocolat o une glace i berenar “a la francesa” abans de marxar cap a casa sota una intensa pluja.

Va ser un dia fantàstic!

Autora: Ana Colomina