CLOENDA DEL CAMPUS ÍTACA

Durant el mes de juliol encara hem tingut alguna activitat amb alumnes del centre de la qual ens en volem fer ressò. Així doncs, el passat divendres 14 de juliol va tenir lloc l’acte de cloenda del Campus Ítaca en què van participar 5 alumnes del nostre centre que han acabat 3r d’ESO el curs 2022-23. Es tracta de passar unes dies al campus de la Universitat Autònoma amb alumnes de la resta dels instituts públics de Rubí i d’altres pobles de la comarca realitzant un projecte d’investigació i recerca a les instal·lacions de la UAB amb professorat universitari i també realitzar altres activitats i tallers més lúdics en què es conviu i s’interactua amb alumnes de realitats diverses. Tot plegat es tracta d’una experiència educativa inoblidable on es barregen l’apropament al món universitari, la creativitat i l’intercanvi. Un espai d’encontre de joves on es creen vincles que de ben segur perduraran en el temps. Els 5 alumnes del nostre centre han gaudit enormement de l’experiència.