CLOENDA CAMPUS ÍTACA

El dia 5 de juliol a la tarda va tenir lloc l’acte de cloenda del Campus Ítaca a la Universitat Autònoma on l’alumnat participant va presentar els seus projectes fruit d’una investigació al campus universitari. Els 5 alumnes de 3r d’ESO del nostre centre que han gaudit de l’experiència (Irene, Hassnae, Paula Carla, Adrián i Rawda) han valorat aquests 7 dies com una vivència que mai no oblidaran. Durant el campus s’han anat combinant tallers d’aprenentatge sobre temes de recerca actual, tant del món de la ciència com de les humanitats i ciències socials, amb professorat de la universitat amb tallers més lúdics com ara teatre, ball, art urbà o relaxació. A més d’aquest apropament al món universitari, els nostres alumnes han fet noves amistats i han creat vincles amb joves de la resta de la comarca. Esperem que aquesta experiència enforteixi el seu gust per l’aprenentatge i el valor de l’educació i la cultura.