CARNAVAL AL TORRENT!

Avui divendres 25 de febrer hem celebrat el carnaval a l’institut. Ha estat una celebració adaptada a les mesures i restriccions actuals però tot i així hem pogut gaudir de les disfresses i la creativitat del nostre alumnat.

El motiu de les disfresses d’enguany ha estat el desè aniversari de l’institut. Cada classe ha escollit un tema relacionat amb els 10 anys de l’institut i s’ha fet una fotografia per a mostrar al jurat.

El professorat ens hem disfressat del musical Grease, que va ser el nostre primer projecte transversal.

D’aquí una setmana tindrem la classe guanyadora però ja podem dir que totes les classes han demostrat una gran imaginació, creativitat i ganes de passar-ho bé!!!