ÀFRICA ARNAIZ PARTICIPA A LA XII OLIMPÍADA DE BIOLOGIA

L’Àfrica Arnaiz Busquets, alumna de 2n de Batxillerat del Torrent dels Alous, va participar el dissabte 5 de febrer a la XII Olimpíada de Biologia de Catalunya, en una convocatòria en què van concórrer més de 300 alumnes.

Aquest esdeveniment està organitzat voluntàriament per un grup de professors de secundària, d’universitats, i de representants de diversos organismes interessants en el desenvolupament del coneixement en l’àmbit de la biologia.

L’Olimpíada té com a principal objectiu incentivar l’interès dels estudiants de Batxillerat en l’estudi d’aquesta ciència, així com reconèixer públicament el seu esforç, cosa que fem avui també tot felicitant l’Àfrica per la seva participació.