ACTIVITAT DE COHESIÓ GRUPAL

La setmana passada l’alumnat de 3C va fer una activitat de cohesió de grup anomenada “La cadira”.

Els i les adolescents col·loquen les cadires una davant de l’altra, i hi pujen a sobre. De manera aleatòria el tutor va traient cadascuna de les cadires, i l’alumnat ha d’intentar recol·locar-se sense caure al terra.

L’activitat està pensada per fer una reflexió final enfocada en la importància del treball en grup, i també en acollir i ajudar a qualsevol company o companya. Ells i elles van comprovar que van necessitar ajuda i també que calia ajudar als altres: agafant-se de les mans, envoltant a algun company o companya que eren a punt de caure, o havent de cedir espais propis.

Autor: Carlos José González-Espresati de Luis