ACCÈS A LA PLATAFORMA LEGILAND

Benvolgudes famílies i alumnes ,

Us informem que des del Departament de Llengua catalana i literatura de l’institut s’ha demanat l’accés a la plataforma LEGILAND, (https://www.legiland.cat/ca/index), ja que arran de la situació de confinament l’empresa ha decidit oferir-la de manera gratuïta, a qualsevol centre que ho demani, fins a final de curs.

Es tracta d’una plataforma digital de dinamització de la lectura en què els alumnes de l’ESO tindran una gran quantitat de llibres, revistes i articles per escollir. El mètode, que es basa en una experiència de gamificació de la lectura, permet també que el professor/a en faci el seguiment individualitzat, recomani lectures, i planifiqui activitats en línia.

Molt aviat els vostres fills rebran un correu amb l’usuari i contrasenya per accedir a la plataforma.

Departament  de Llengua Catalana i Literatura.