8M

En motiu del Dia Internacional de les Dones, al llarg de tota la setmana del 6 al 10 de Març, hem realitzat tota una sèrie d’activitats per fer més visible la reivindicació de la igualtat i equitat entre homes i dones. Aquestes accions s’han dut a terme en diferents entorns d’aprenentatge com a les tutories, àrees de coneixement i a la biblioteca.

Especialment significant i atractiva ha estat la mostra “Pintures i murals per a la llibertat i la igualtat” que han realitzat l’alumnat de 1r i 3r d’ESO de VIP i els de dibuix tècnic de 1r de batxillerat, per homenatjar i visibilitzar algunes de les dones que han fet història i que a vegades han estat oblidades. Aquestes obres estan exposades al vestíbul i passadissos del centre.

Per altra banda, el centre ha partcipat també en la reivindicació col·lectiva que s’ha realitzat a diferents centres de Catalunya #AulesLilesCadaDia #PúblicaInterseccional.  Aprofitem per agrair la participació, organització i realització de diferents activitats a totes i tots els alumnes del Punt Rainbow.

També volem mencionar que part de la comunitat educativa es va adherir a la vaga convocada a tot Catalunya, el mateix dia 8 de març.

I no podem deixar de mencionar els llibres de literatura que ens han recomanat des de la biblioteca escolar que parlen d’aquesta temàtica.

Us deixem una mostra de les imatges de la setmana.