25-N DIA INTERNACIONAL CONTRA LA VIOLÈNCIA ENVERS LES DONES

Des de la biblioteca del centre ens hem volgut adherir a la lluita contra la violència de gènere fent una tria de llibres que tractin, d’una manera o altra, aquest tema. Tot l’alumnat que vulgui podrà agafar en préstec aquestes lectures i conèixer més sobre aquesta xacra social, bé a partir de textos d’anàlisi de la problemàtica, de la declaració de casos reals, o d’històries literàries fictícies contextualitzades en aquest escenari de violència, tant física com psicològica.

A més a més, amb l’ajuda dels alumnes que formen part de la comissió de biblioteca, hem fet un mural al suro de fora de la biblioteca per visibilitzar aquesta problemàtica.

Ester Hdez

Coordinadora de biblioteca