10 ANYS D’HISTÒRIA EN 10 IMATGES – JUNY – CURS 2020/21

I arribem, ara sí, al final de les històries… Han passat deu anys així de ràpid, igual que els 10 mesos d’aquest curs que hem dedicat a reviure el passat del nostre institut. Esperem que hagueu gaudit amb aquests petits relats i les imatges que els acompanyaven.

El Curs 202/21 va ser un curs marcat per la pandèmia. El centre es va mantenir obert tots els mesos, enfrontant-nos a les diferents onades COVID que ens venien a sobre, amb confinaments de grups, semipresencialitat en els batxillerats, convivint doncs amb les classes virtuals i presencials. Tota la comunitat educativa ho va fer possible ja que tant famílies, com alumnes, docents i personal PAS van posar-ho fàcil. Mascaretes, ventilació, neteja de mans i d’espais, entrades i sortides esglaonades van formar part de la nostra rutina diària! Però també vam tenir altres novetats en aquest curs, com ara la inauguració del nostre espai de menjador dintre del centre, cosa que significava que ja no havíem d’anar a l’escola 25 de Setembre a dinar; completant així tots els espais funcionals del nostre centre.

Doncs res, només ens queda acomiadar aquesta secció desitjant que visquem els propers 10 anys tan plens d’il·lusió com aquests que hem viscut. Per molts anys, Torrent dels Alous!