10 ANYS D’HISTÒRIA EN 10 IMATGES – FEBRER CURS 2016/17

Arribem ja al 6è any de vida del nostre estimat centre, curs 2016/17! Un curs on passen moltes coses, de les quals en destacarem ara unes quantes. Per exemple que es gradua la primera promoció de batxillerat, i per tant, els alumnes deixen el nostre centre per emprendre nous camins, alguns portaven amb nosaltres des del primer any de vida de l’institut. També el curs en què comencen les obres del nou edifici, i la primera activitat afectada per aquestes obres serà que ens treuen el pati! Per aquesta raó durant el final del curs 2016/17, vam haver de buscar un espai alternatiu per fer-lo. Segur que molts dels que hi éreu en aquest any us recordeu de les excursions diàries que havíem de fer al parc situat al darrera dels mòduls. Però també és l’any que el centre celebra per primer cop el Carnaval!!! Una festa que des de llavors hem celebrat any rera any, gràcies a la implicació de l’alumnat. Us deixem doncs amb imatges del carnaval d’aquell any!