TEATRE A 1r DE BATXILLERAT

Els alumnes de 1r de Batxillerat han anat a veure l’obra de teatre Sería una pena que se marchitaran las plantas, d’Ivor Martinic. L’obra ha estat representada a la sala La Nau de Rubí, amb un format alternatiu que permet assistir a un espectacle de teatre diferent i innovador, i que ha gaudit de totes les mesures de seguretat contra la covid…respectant les bombolles dels dos grups-classe.

L’obra de teatre, que tracta sobre les percepcions que es poden tenir sobre un mateix fet: la ruptura d’una relació sentimental; ha calat entre l’alumnat, el qual ha empatitzat amb els actors, que tenien molt a prop. Els records, les perspectives, la importància que es dona a diferents aspectes d’una relació, el fet que una mateixa circumstància es visqui de maneres molt diferents,…ha fet reflexionar els joves sobre els intents d’expressar-nos verbalment per fer-nos entendre de manera adequada, i sobre la importància de crear una història que puguem explicar i que puguem assumir emocionalment.