Aprenentatge de llengües estrangeres

Potenciem l’aprenentatge de les llengües estrangeres perquè considerem que en el món globalitzat en el qual vivim són de gran utilitat en els estudis, en l’àmbit laboral, en el temps lliure… Les llengües enriqueixen, serveixen com a vehicle de comunicació capaç de connectar cultures i eliminar fronteres.

Per això, a l’Institut de Tona oferim:

– Matèries no lingüístiques en anglès (GEP).

– Programes internacionals: eTwinning, Erasmus +.

– Auxiliar de conversa nadiu/a

– Suport per l’obtenció de certificats de l’Escola Oficial d’idiomes (B1, B2).

– El francès com a segona llengua estrangera a tots els cursos.

AUXILIAR DE CONVERSA

Des de fa anys tenim la figura de l’auxiliar de conversa. Aquest curs ens acompanya la Julie Bol, que ve de Seattle, Estats Units, ajudarà a tots als alumnes del centre (des de 1r d’ESO fins a 2n de Batxillerat). La Julie acompanya els professors de llengua anglesa a classe i col·labora de manera activa en les classes, sobretot pel que fa als aspectes de la llengua oral. Moltes vegades treballa fora de l’aula amb grups d’alumnes molt reduïts per poder fer una atenció molt més personalitzada. També fa un suport a les classes de matemàtiques i socials quan aquestes són impartides en llengua anglesa.

2016-17 Ryan

2019-20 Elizabeth