Gospel Time – Sister Act

Sabeu què és vibrar i fer vibrar tot un auditori? Doncs això és el que va succeir divendres passat, 7 de juny, en l’Auditori de Terrassa, en què el Cor Jove del nostre institut va participar, juntament amb alumnat de tres centres educatius més, a la Cantata Weclap, dirigida per la gran Sonia Moreno.

En aquesta 3era edició es va apostar pel gòspel afroamericà. El repertori? La banda sonora de la pel·lícula Sister Act. Així els i les artistas ens van deleitar amb cançons mítiques com ara “Joyful joyful”, “Shout”, “Rescue me” o “Oh happy day”. Qui vam assistir de públic ho vam donar tot cantant i ballant durant gairebé dues hores.

L’ex alumna Andrea García va interpretar unes estrofes com a solista i va posar el llistó ben alt. Però sense dubte, un dels moments estelars de la nit va ser l’actuació del nostre alumne Erik Verdier, qui va estar ovacionat per tot l’auditori. Va ser impressionant. I si no jutgeu vosaltres mateixos!

 

Festa de graduació de 2n de Batxillerat

El passat 24 de maig vam celebrar la festa de graduació de l’alumnat de 2n de Batxillerat. Després de sis anys a l’institut (en algun cas només dos, en d’altres algun més) va arribar el moment de fer una festa de comiat. Deixeu-nos dir-vos que, tot i que segurament en algun moment ens hem equivocat, el professorat ho hem fet el millor possible per treure el millor de tots i totes vosaltres. A partir d’ara preneu altres camins i haureu de volar sols. No oblideu mai lluitar per aconseguir el que voleu i fer d’aquest món un lloc més just. El Casanova serà sempre casa vostra. Així doncs no us direm adéu sinó un “Fins molt aviat! Fins sempre!!”.

(Si voleu veure més fotos de la festa, cliqueu a sobre de la foto per accedir al àlbum.)

 

Visita al Museu de la Música

Museu de la Música (12 d'abril de 2019)

El mes passat, concretament el 12 d’abril, l’alumnat que cursa la matèria de modalitat de música a 1r de Batxillerat va realitzar una visita pedagògica al Museu de la Música, que es troba annex a l’Auditori de Barcelona. La visita va estar dinamitzada per una guia que va presentar els instruments musicals en el context artístic i cultural de cada època, des de les primeres civilitzacions fins a l`actualitat. A la fi de la visita l’alumnat va poder experimentar amb diferents instruments (violoncel, arpa, guitarres espanyola, acústica i elèctrica).

Tallers de Sant Jordi

 (Si cliqueu a sobre de la foto podreu veure totes les fotos dels tallers)

Ahir, dimarts 30 d’abril, es van realitzar els tallers de Sant Jordi que es van haver de posposar per les pluges. Durant dues hores l’alumnat va poder gaudir d’activitats d’allò més variades: estampar samarretes, fer punts de llibre, decorar gerros, fer de periodistes per un dia, participar en una gincana, jugar al scatergorix, dissenyar lletres gòtiques, crear un còmic, participar en un cinefòrum, en un karaoke en anglès o en un torneig de futbol, assistir a un saló de bellesa o a un de perruqueria, ballar salsa, elaborar un boc & roll, concursar en un kahoot matemàtic, en un altre d’enigmes matemàtics o en un racó otaku, intentar sortir de un escape room, fabricar xapes contra el bullying, realitzar proves aeròbiques i anaeròbiques… Sense dubte un parell d’hores realitzant activitats diferents que han servit per trencar una mica amb la rutina diària.

Aquí teniu un recull de les fotos realitzades per l’alumnat participant al taller de periodisme, així com un parell de testimonis dels assistents a dos dels tallers. Moltes gràcies a tots i a totes per la vostra participació:

Tallers de Sant Jordi

Testimoni sobre el taller “Lletres gòtiques”

i testimoni sobre el taller “Kahoot matemàtic”.

 

Un any més ens presentem al DELF

Aquesta setmana, vuit alumnes del centre que cursen 4t d’ESO i 1r de Batxillerat s’han presentat als exàmens del DELF. Dilluns i dimarts es van realitzar les proves de comprensió oral i escrita i expressió escrita dels nivells A2 i B1. Per a la majoria era el primer examen oficial a què es presentaven, amb la qual cosa, abans d’entrar, els nervis eren palpables. Però una vegada fet, els ànims havien canviat i les sensacions eren bones. Ara ja només falta la prova oral, que tindrà lloc els dies 13 i 16 d’aquest mes. Molta sort a tots i totes!

Totes les fotos del dia de Sant Jordi

Voleu veure totes les fotos del dia de Sant Jordi? El mateix dia ja vam fer un resum de la diada i vam penjar l’actuació amb que vam tancar l’acte. Aquí teniu ara l’àlbum creat per recollir totes les imatges dels moments més emblemàtics del dia: lliurament de premis, actuacions, etc.

Jornada de portes obertes de Batxillerat

Aquest dilluns vam realitzar les portes obertes de Batxillerat. Al nostre institut s’ofereix la possibilitat d’estudiar les modalitats del científic, tecnològic, social i humanístic. Professorat, equip directiu i un grup d’alumnes van ensenyar les instal·lacions del centre, explicar el nostre projecte educatiu i resoldre tots els dubtes de les famílies. Des d’aquí moltíssimes gràcies a l’alumnat participant in situ (Lisvely González, Javier Jiménez, Oscar Lisalde i Rares Bogdan) i als que vam fer-ho a través de vídeos (Abel López, Laura Robles, Montse Rebollero, Karen Ortiz, Maria Puga, Ainhoa Vilanova, Jordi Cordo, Ana Sanmillán,  Layla Zinoune, María Guerrero, Jordi Medina, Soraya El Houas). Si us vau perdre aquests últims, visiteu la presentació realitzada pel Departament de Llengües estrangeres i busqueu l’apartat “Testimonis”.