Tallers de Sant Jordi

(Si cliqueu a sobre de la foto podreu veure totes les fotos dels tallers)

Ahir, dimarts 30 d’abril, es van realitzar els tallers de Sant Jordi que es van haver de posposar per les pluges. Durant dues hores l’alumnat va poder gaudir d’activitats d’allò més variades: estampar samarretes, fer punts de llibre, decorar gerros, fer de periodistes per un dia, participar en una gincana, jugar al scatergorix, dissenyar lletres gòtiques, crear un còmic, participar en un cinefòrum, en un karaoke en anglès o en un torneig de futbol, assistir a un saló de bellesa o a un de perruqueria, ballar salsa, elaborar un boc & roll, concursar en un kahoot matemàtic, en un altre d’enigmes matemàtics o en un racó otaku, intentar sortir de un escape room, fabricar xapes contra el bullying, realitzar proves aeròbiques i anaeròbiques… Sense dubte un parell d’hores realitzant activitats diferents que han servit per trencar una mica amb la rutina diària.

Aquí teniu un recull de les fotos realitzades per l’alumnat participant al taller de periodisme, així com un parell de testimonis dels assistents a dos dels tallers. Moltes gràcies a tots i a totes per la vostra participació:

Tallers de Sant Jordi

Testimoni sobre el taller “Lletres gòtiques”

i testimoni sobre el taller “Kahoot matemàtic”.