Publicades les bases del 28è Concurs literari de Sant Jordi 2024

El Departament de Llengües i el de Llengües Estrangeres han fet públiques, aquest dilluns, les bases del 28è concurs literari de Sant Jordi 2024. Són les següents:

TEMA: lliure.

LLENGUA: catalana, castellana, anglesa o francesa.

PARTICIPANTS: el concurs és obert a l’alumnat d’ESO, Batxillerat i PFI i al professorat.

MODALITAT: prosa o poesia.

EXTENSIÓ:

Per a l’alumnat d’ESO:

• mínima: 1 cara d’un full a mà.
  • màxima: 2 cares d’un full a mà.

Per a l’alumnat de batxillerat i PFI i per al professorat:

• mínima: 1 full a ordinador, lletra Arial 12, a doble espai i una cara.
  • màxima: 3 fulls a ordinador, lletra Arial 12, a doble espai i una cara.

PLICA

Només per a l’alumnat de batxillerat, PFI i per al professorat: caldrà presentar el treball signat amb un pseudònim i tancat dins d’un sobre gran. Aquest anirà acompanyat d’un altre sobre petit on s’hi posarà un paper amb les dades personals: nom, cognoms, curs i grup classe. Davant de cadascun dels sobres, caldrà escriure-hi el pseudònim i la modalitat (prosa o poesia).

JURAT: el jurat estarà format pel professorat dels departaments de Llengües i Llengües Estrangeres.

PREMIS: hi haurà un premi per a cada curs i llengua, que consistirà en un val de compra per a material escolar.

TERMINI DE PRESENTACIÓ: fins al divendres 5 d’abril, a consergeria.

OBSERVACIONS: el jurat es reserva el dret de declarar algun premi desert. La presentació dels originals pressuposa l’acceptació íntegra de les bases.