El PFI de l’institut, amfitrió en valors de l’esport

L’espai MontÀgora va acollir ahir dijous, 8 de febrer, un acte sobre els valors de l’esport que va aplegar vora de 200 joves de Programes de Formació i Inserció (PFI) de les comarques de l’Anoia i de l’Alt Penedès, entre els quals l’alumnat del PFI d’Auxiliar d’activitats d’oficina i de serveis administratius generals de l’Institut Montbui.

L’acte tenia com a ponents convidats tres persones vinculades al món de l’esport: l’ex-ciclista Débora Gálvez, el psicòleg esportiu Pep Marí i el jugador de tenis en cadira de rodes José Coronado. Tots tres van relatar moments viscuts al llarg de la seva trajectòria professional i detalls més personals sobre les dificultats que han hagut de travessar i els valors que han hagut de mobilitzar per superar-los.

La jornada a MontÀgora va ser molt participativa, i els ponents van anar cedint la paraula als joves assistents convidant-los a destacar valors que els defineixen, a compartir amb la resta lemes per a la vida i a explicar decisions que han pres que hagin estat importants.

Aquest és el segon any que el PFI Montbui participa en el projecte Els Valors de l’Esport amb una sèrie d’activitats transversals que tenen com a objectiu principal promoure valors com la perseverança, el sacrifici, el treball en equip i l’esforç, entre d’altres. El dia 15 de març es farà la jornada final de cloenda amb una matinal poliesportiva a Igualada.

Mireu el vídeo protagonitzat per l’alumnat del PFI:

Imatges del PFI: