El paper d’alumini, una despesa innecessària i poc sostenible

Un grup d’alumnes voluntaris de l’Escola Verda, ajudats per tres professors, també voluntaris, han construit diverses caixes per a recollir el paper d’alumini que es generen amb els esmorzars al pati de l’institut. L’objectiu de la recollida -en marxa des del passat dimarts, 5 de març- és visualitzar la quantitat d’alumini generat durant 4 o 5 setmanes, per tal de crear consciència que és una despesa innecessària i que és més sostenible embolicar l’entrepà amb embolcalls reutilizables.

Cartell de la campanya de recollida de paper d’alumini

Amb tot l’alumini recollit es construirà una escultura que s’ubicarà al hall del centre. Des de l’Escola Verda han enviat el següent missatge a l’alumnat: “Si us plau, col·laboreu i no llenceu les boletes d’alumini al terra, ni a la brossa general”, recordant que els voluntaris passaran pels patis amb els contenidors per a fer la recollida.