Ajuts per activitats extraescolars esportives a les entitats de Montbui

Fins el 30 d’octubre es poden demanar els ajuts per fer activitats extraescolars esportives a les entitats esportives de Montbui, uns ajuts que tenen com a finalitat combatre l’exclusió social. La sol·licitud d’aquesta beca es podrà tramitar preferentment de forma telemàtica a través d’aquest tràmit específic, o també de forma presencial a l’Ajuntament de Santa Margarida de Montbui.

L’horari d’atenció del tècnic d’esports per a la tramitació i suport en relació a aquests ajuts és de dilluns a divendres de 11.30 a 13.30 hores

S’ha de presentar tota la documentació demanada a les BASES de la convocatòria.

Tramitació electrònica

0. Podeu consultar les BASES de la convocatòria.

1 – Descarregueu i ompliu el documents adjunt de SOL·LICITUD que es troba a la banda dreta d’aquest formulari.

2 – Cliqueu sobre l’accès a Tramitar la Instància genèrica, i cliqueu INSTÀNCIA GENÈRICA. (Aquí us haureu d’identificar)

IMPORTANT: Si no teniu un certificat digital, us podeu donar d’alta a l’IdCAT mòbil en el mateix moment de fer el tràmit telemàtic. Necessitareu el DNI i la targeta sanitària individual (TSI). Podeu sol.licitar-lo en el següent enllaç:   Sol.licitar un IdCat mòbil

Un cop identificats/des, cal que ompliu les dades requerides al formulari de tramitació i adjunteu com a arxius en format editable o pdf els quatre documents anteriors.
Premeu per últim “Enviar”.