L’alumnat d’Història de l’Art de 2n de Batxillerat visita el Museu Nacional d’Art de Catalunya

Els alumnes de 2n de Batxillerat de la matèria d’Història de l’Art van visitar dimarts 16 d’abril a Barcelona el Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC) i el Pavelló Alemany de Barcelona de Mies van der Rohe, a Montjuïc, i l’escultura ‘Dona i ocell’ de Joan Miró, a la plaça Joan Miró.

Al MNAC, els alumnes van poder observar i gaudir in situ de les obres que havien estudiat a classe i se les van repartir per fer-ne un comentari individual i entre tots elaborar una guia del museu. Va ser una jornada molt profitosa!