Comunicat sobre la vaga del professorat (Dijous 28/10)

Amb motiu de la vaga convocada per diferents sindicats als centres i que afecta totes les treballadores i tots els treballadors que presten el seu servei en centres de treball de les administracions públiques a Catalunya i els seus sectors públics respectius (sector públic de l’Administració Autonòmica, de les Administracions Locals i de les Administracions Universitàries, fundacions i consorcis que en depenen, també agències, empreses públiques i societats mercantils). Us fem saber que en el sector d’administració i serveis només estan convocades les persones treballadores amb un nomenament d’interinatge o amb un contracte per al dijous 28 d’octubre de 2021.

Us comuniquem que el centre romandrà obert en horari habitual garantint els serveis mínims establerts per la Conselleria d’Educació i que no sabem quin seguiment tindrà, però heu de saber que d’una banda els alumnes seran atesos i cal justificar la falta d’assistència i de l’altra no es faran les classes d’aquell professorat que exerceixi el seu dret a vaga, per tant l’alumnat afectat romandrà a l’aula controlat sense rebre cap mena d’impartició d’activitat lectiva durant l’hora afectada.

L’activitat de l’institut s’adaptarà a l’exercici del dret dels treballadors i treballadores a adherir-se a la convocatòria.

Equip Directiu