El Programa de Formació i Inserció obre el 2 de maig la preinscripció per al curs 24-25

Dijous dia 2 de maig s’obre el termini de preinscripció al Programa de Formació i Inserció (PFI) d’Auxiliar d’activitats d’oficina i en serveis administratius generals de l’Institut Montbui. Les preinscripcions es podran formalitzar fins dijous següent dia 9 de maig de manera telemàtica accedint a aquest enllaç: Inici. Preinscripció (gencat.cat).

Les persones interessades han de tenir entre 16 i 21 anys i no haver acreditat l’ESO. Aquesta formació té un curs de durada (1.000 hores) i les classes començaran el mes de setembre, fins al juny del 2025.

En l’apartat de preinscripció del PFI del web de l’institut es detalla el procediment que cal seguir per fer el tràmit i s’enumeren els documents que s’han de presentar.

En el curs de serveis administratius, l’alumnat té l’oportunitat d’aprendre tècniques administratives bàsiques d’oficina, arxiu i comunicació, ofimàtica, així com formació bàsica en prevenció de riscos laborals. El curs inclou formació pràctica en centres de treball, concretament 200 hores de pràctiques.

En finalitzar el PFI, els alumnes obtenen una certificació de la formació rebuda i de les competències professionals adquirides, a més d’una certificació del Curs de formació específic preparatori per a l’accés a cicles formatius de grau mitjà, és a dir, que poden accedir a un cicle.