Vuit alumnes de l’Institut participen al XX certamen de lectura ‘En veu alta’

Vuit alumnes de l’Institut Montbui han participat en el XX Certamen de Lectura en Veu Alta que s’ha celebrat aquest divendres 1 de març al Museu de la Pell d’Igualada amb la presència de diferents escoles i instituts de la comarca de l’Anoia. En representació del centre hi han assistit la Jihane El Youbi, la Hafsa Ben Kaoui, el Jaume Domingo, la Laia Fuster, la Irene Vicho, el Ferran Garcia, el Jordi Martínez i l’Eneko Rosso.

Els nostres representants de tercer i quart d’ESO han estat seleccionats per passar a la gran final que se celebrarà el pròxim 8 de maig a Artés (Bages). Des del centre els donem l’enhorabona a tots i totes.